Zvažujete finanční analýzu vaší firmy? Poradíme vám, jak na ni!

Pojem finanční analýza firmy vám asi prozradí, o čem je řeč. Ale k čemu slouží taková analýza? Proč se jí věnovat? Protože finanční analýza společnosti hodnotí výsledky hospodaření za určité časové období, tak se jedná o jeden ze zdrojů a podkladů k rozhodování a prognózování činností a procesů v podniku. Pokud se rozhodnete si tuto analýzu sestavit, budete potřebovat řadu informací.

finanční analýza společnosti

Pokračovat ve čtení

Co znamená: rozvoj manažerů?

Tento pojem vysvětluje, jakým způsobem dochází ke zlepšování výkonů manažerů, aniž by se změnila jejich současná role, případně se připraví na vyšší funkci. A s vyšší funkcí je spjatá také větší zodpovědnost. Osobní rozvoj manažerů je úzce spjatý s úspěchem firmy, protože pokud se manažeři nikam nebudou posouvat, stejně tak firma zůstane stejná.

komunikace rozvoj

Pokračovat ve čtení

Jak zviditelnit vaši značku v místě prodeje?

Reklamní stojany jsou skvělou prezentací a odlišením se od konkurence v místě prodeje. Pokud vymyslíte něco, co zaujme na první pohled a vystoupí z řady obvyklých regálových prezentací, máte vyhráno, přestože máte cenu vyšší. Lidé slyší na obal a přidanou hodnotu, přemýšlejí nad tím, co kupují, a prezentace značky vyvolává různé emoce.

reklamní stojan mapei

Pokračovat ve čtení

Myslete na své zaměstnance - oni vám to mnohonásobně vrátí

Interní komunikace je často ve firmách podceňována. Mnoho manažerů si totiž neuvědomuje, že zaměstnanci jsou základním kamenem společnosti, a tak nepřikládá internímu managementu velký význam. Spokojený zaměstnanec přitom může přinést mnohem větší a lepší výsledky a zakázek, než zaměstnanec, který je nespokojený a potřebuje stále více a více motivace k dosahování alespoň stejných výsledků jako předešlé období.

manažer hlavní

Pokračovat ve čtení

Buďte vidět se světelnou reklamou

Myslíte, že když zapadne slunce, tak nemusí být vaše společnost vidět? Tak všechno je jinak. Obzvlášť pokud jste společnost, která funguje i večer – to znamená restaurace, hospody apod. Právě pro vás je důležitá světelná reklama. Protože právě díky ní budete vidět, i když ostatní společnosti ne. A proto většina lidí zamíří právě k vám a nebudou mít problém si užít klidné večerní posezení.

světelná reklama formou nápisu

Pokračovat ve čtení